niedziela, 20 września 2015

Sesja 10 ❤ Chce wakacje!

Hej kochani, w dzisiejszym poście trochę sobie do was popisze. Może zacznę od tego jak wspominam wakacje, hmm... te wakacje akurat zaliczam do najlepszych wakacji w moim życiu. Nie były by takie gdyby nie znajomi, przyjaciele. Dużo ognisk w różnych miejscach, to pamiętam chyba najbardziej. Teraz jak zaczęła się szkoła wstawanie o 7 i rozszerzenia z przedmiotów chciałabym znów wrócić do początku wakacji, pewnie jak każdy :) szkoła tak to jest kolejny temat który chce poruszyć. Jak wam idzie pierwszy miesiąc? u mnie dużo nauki, obowiązki dotyczące półmetka.. naprawdę jest tego bardzo dużo ale jakoś daje radę :)

Przejdę już może do zdjęć. Do tej stylizacji założyłam spódnicę, bardzo rzadko chodzę w spódnicach czy też sukienkach. Pogoda w ostatni dzień wakacji była super, dlatego pomyślałam, że taka jak zwykle " prosta" stylizacja będzie akurat. Połączenie spódnicy ze zwyczajną bluzką oraz trampkami to mój konik :) także zapraszam do oglądania :)








































Mam nadzieję, że post się podobał :) do nastepnego xoxo  

można mnie znaleźć na 
INSTA
SNAP
werronkastyle

fot.: Kasia Swiedzińska


4 komentarze:

  1. Lubię takie sportowo-eleganckie stylizacje! Ślicznie wyglądacie obie :*
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też marzę o wakacjach ♥
    Super stylizacja! Spódniczka w ślicznym kolorku ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń