czwartek, 20 sierpnia 2015

Sesja 9 ❤ Powrót !

Witam wszystkich ! Jak można było zauważyć zaniedbałam bloga baaaardzo. Wynika to z mojego lenistwa ale także z tego że nie miałam dostępu do laptopa przez okres wakacyjny nawet i wcześniej. Chce się teraz bardzo przyłożyć di tego bloga. To nie jest tak że chce mieć z niego jakaś korzyść, nic z tych rzeczy. Moda i wymyślanie stylizacji to jest coś co kocham dlatego uwazam ze warto podzielic sie tym z innymi :) dzis takze przygotowalam stylizacje w ktorej czuje sie najlepiej. 


Chcialabym jeszcze powiedziec co tam u mnie. Pogoda jest ładna, jak na razie, w moim mieście wieczory już są tak chłodne że muszę zakładać długie spodnie oraz bluzy. Mam nadzieję że pogoda nie popsuje mi ostatnich dni wakacji. Tak właśnie "ostatnich", niedługo szkoła na samą myśl odchodzi mi dobry humor, a jak u was czy tylko ja aż tak nie chce wracać do tej szkoły? ale dobra dość o szkole. Zapraszam do oglądania :*








































































fot.: Kasia Świedzińska




 Mam nadzieje ze stylizacja sie podobala ;) Do nastepnego wpisu kochani !! xoxo 


można mnie znaleźć na  insta


oraz na snapie : werronkastyle 

10 komentarzy:

  1. najlepiej to podejść do tego wszystkiego z uśmiechem i przeżyć te kolejne 10 miesięcy ;) super buty!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/ < ---mogłabyś pomóc i poklikać? czeka tam konkurs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak zrobie :) dziekuje!
      jasne zaraz zajrzę ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam bluzy tego typu, Twoja jest świetna :)
    Okulary również fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, wygodna stylizacja!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie właśnie najbardziej lubię, dziękuję :)

      Usuń
  4. swietny zegarek;p szukam podobnego a nigdzie nie mogę znalezc:)
    Obserwuje i licze na rewanz.
    Zapraszam do siebie:) (nowy post- bal gimnazjalny!) :D

    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Uwielbiam Air Forcy jedyny ich minus jest taki,że szybko się brudzą. Bardzo ładne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie !
    http://poprostukllaudia.blogspot.com/2015/08/mohito.html

    OdpowiedzUsuń