niedziela, 28 lutego 2016

Ryzyko? / Orange ❤

Czy warto ryzykować?
Bardzo często zadaje sobie to pytanie, ryzykować? Czy jest warto? W życiu wiele sytuacji potrzebuje ryzyka, można stwierdzić, że większa część życia jest oparta właśnie na nim. Najczęstszym ryzykiem jakie podejmujemy możemy napotkać w miłości. Strach przed wyznaniem uczuć, które czujemy do drugiej osoby rozsadza nas od środka i wiele pytań, które sobie zadajemy: czy odwzajemni uczucie? czy chce tracić relacje, które są teraz między nami? W głowie pojawia się zawsze najgorszy scenariusz oraz rozważanie czy warto postawić wszystko na jedną kartę. Osobiście stwierdzam, że akurat w takiej sytuacji warto zaryzykować. Zaryzykuj! Nic nie tracisz, możesz tylko zyskać! Zaryzykuj bo później może być już za późno.. Nie bójmy się tego, życie to ciąg niespodziewanych sytuacji, które potrzebują odwagi człowieka. Ryzyko to postęp, możliwości, pokonywanie strachu oraz wolność...
Jak to mówią..." JEST RYZYKO JEST ZABAWA" !

A wy co myślicie na ten temat?





To tyle z moich dzisiejszych rozważań :) chciałam podzielić się z wami moim stwierdzeniem co do tego pytania. Co tam u was? U mnie jak narazie wszystko idzie w dobrym kierunku :)  dzisiejszy wpis to przemyślenia życiowe oraz stylówka. Stylówka prosta, dominuje w niej kolor pomarańczowy. Wszystko pieknie akcentują buty oraz spodnie. Nie przedłużając zapraszam do oglądania zdjęć :*




















































Mam nadzieję, że post się wam spodobał. do nastepnego wpisu xoxo 


Można mnie znaleźć na:

snapie: werronkastyle
/
insta: werronka
















10 komentarzy:

  1. Wd mnie warto ryzykować, bo możemy dużo zyskać :)). Bardzo fajna stylówka, najbardziej podoba mi się ten sweterek.
    Pozdrawiam^^
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wd mnie warto ryzykować, bo możemy dużo zyskać :)). Bardzo fajna stylówka, najbardziej podoba mi się ten sweterek.
    Pozdrawiam^^
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne zdjecia ;)
    Zapraszam do mnie
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ryzyko ryzykiem, ale czasem dobrze jest też posłuchać głosu rozsądku. Trochę straciłam w życiu ryzykując parę razy i teraz podchodzę do ryzykowania "z głową" ;)

    https://homebutik.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy byłam o wiele mlodsza, wyznawalam zasadę, że kto pierwszy wyznaje uczucie- przegrywa .... teraz wiem, że to byl ogromny błąd, bo możeliwe, że wiele sytuacji potoczyloby się teraz zupelnie inaczej...
    A teraz... jak to się mówi, kto nie ryzykuje, nie pije szampana ! :) :) hehe

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje za miłe i szczere słowa :) dużo dla mnie znaczą :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń