sobota, 6 grudnia 2014

Wpis 5 ♥ Mikołajki

Hejka kochani dziś przychodzę do was z mikołajkowym wpisem :)
jest 6 grudnia dzień otrzymywania i dawania prezentów. Ja cieszę się tym dniem leżąc chora w łóżku, niestety zima mnie pokonała ale to i tak nie zmienia tego jak bardzo się cieszę z tego dnia. Oczywiście dostałam prezent od mojej mamy sweter z house z kuponem rabatowym na - 40% ( świetna okazja kupiłam z tym kuponem szalik na mikołajki koleżance który znajduję  się niżej ) oraz czekoladę milki :)


W mojej szkole odbywają się klasowe mikołajki i każdy z nas losuje numerek osoby której podarujemy prezent. Ja na szczęście wylosowałam dziewczynę i nie mam dylematu co jej kupić od razu wpadłam na pomysł zakupu szalika :)
oczywiście po szalik wybrałam się z kuponem rabatowym -40% na wszystko do house, na pierwszy rzut oka wpadł mi łososiowy szalik o bardzo miłym materiale do tego dokupiłam na masę czekoladę karmelową z milki :) myślę że koleżanka będzie zadowolona


Wczoraj nie mogło zabraknąć mikołajek w szkołach, brak kartkówek i sprawdzianów mega radość :)
u mnie w szkole rozdawali lizaczki haha tak lizaczki dla uczniów od 16-19 lat ale no przecież kto nie lubi lizaków ! :D
Planowałam zrobić dla was sesje mikołajkową z dzisiejszego dnia, ale niestety jestem chora i było to niemożliwe :) udało mi się jednak zrobić wczoraj w szkolę parę zdjęć 

                             






To tyle z dzisiejszego wpisu zdjęcia nie są zbyt dobrej jakości ale zostały robione telefonem :)
mam nadzieję, że wpis się wam podobał :)
do następnego wpisu całuski xoxox

17 komentarzy:

  1. odwdzięczam się. Super prezent. Sama bym taki chciała :) Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny blog. :) Bardzo ladny sweterek :D Pytalas o obserwacje na moim blogu, ja juz :)

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    PS. MASZ BARDZO LADNE OCZY *O*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny sweterek. Btw uwielbiam te czekoladę :)
    Ładne zdjecia ;)

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna;p mysle , ze szalik spodoba sie przyjaciolce;p ladny sweterek;d ja tez zawsze mam dylemat , co kupic chlopakowi;d
    Oczywiście obesrwuje i licze na rewanż;p
    Mogłabyś poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cię o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze za chwile zaobserwuje oraz poklikam w linki :) przyda mi się polecenie mojego bloga :)

      Usuń
  5. Ah jak ja tesknie za klasowymi mikolajkami :(

    http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że szalik się spodoba. Osobiście wolę kominy, ponieważ szaliki cały czas mi spadają, haha xD U nas w szkole rozdawali czekoladowe mikołaje ^_^ Pozdrawiam :)

    http://kitsunechanblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś bardzo ładna, masz piękne włosy ;-)
    lilajanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalik do dobry pomysł :)
    Śliczne zdjęcia ;)
    Ja wylosowałam koleżankę z ławki i cały czas udaję, że nie wiem kto ją ma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dobrze ;) przynajmniej wiesz co chce dostać :)

      Usuń
  9. Myślę, że szalik będzie idealny, zwłaszcza, że zima zbliża się wielkimi krokami :D
    Wspólna obserwacja? foiietreves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koleżanka na pewno była zadowolona :) Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W Housie mają świetne rzeczy, też bardzo często kupuję tam ciuchy :)
    A czapuche to masz boską kochana!! Sama dumnie bym w takim cudeńku chodziła :)
    Już zdrowa? :)
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) house jest jednym z moich ulubionych sieciówek :) mają świetne rzeczy :)

      Usuń