czwartek, 4 grudnia 2014

Wpis 4 ♥ Coraz bliżej święta !

Witajcie kochani. Dziś przychodzę do was ze świątecznym wpisem :)


 Zbliża się powoli 24 grudnia, dzień którzy wszyscy, tak myślę, uwielbiają. Ja go uwielbiam przede wszystkim dlatego że dostajemy prezenty ale także dlatego, że ten czas spędzamy z rodziną :) uwielbiam świąteczne obiady w gronie mojej rodziny. Zawsze zajmuje miejsce przy choince mimo, że mam już 16 lat lubię czasami poczuć się jakbym miała 6 lat siedząc przy tej kolorowej choince :D


Nie zapominajmy o najważniejszym.. dekorowanie domu i ubieranie choinki. Niezbyt to lubię ale uwielbiam spędzać przy tym z mamą czas. Ubieramy tą choinkę i myślimy gdzie jaką bombkę zawiesić. Zajmuje nam to bardzo dużo czasu. Ale kurcze to w końcu ubieranie choinki zawsze tak jest bynajmniej u mnie.



Święta czuć już w moim domu gdy w kuchni rozpoczynają się gotowania. Ach te zapachy. Zapach bigosu, zapach pieczonych ciast i wiele innych potraw to niebo dla nosa. W moim domu nigdy na święta nie może zabraknąć mandarynek! Wcinam je cały czas. Nie wiem jak wy ale ja w wieczory lubię usiąść sobie przed telewizorem czy też laptopem opatulana ciepłym kocykiem i wypić gorące kakao. 


To tyle z dzisiejszego wpisu chciałam się z wami podzielić kawałkiem mojego życia :) mam nadzieję, że mój post aż tak was nie znudził :) do zobaczenia w kolejnym wpisze całuski xoxo

9 komentarzy:

  1. Cóż za staranny post, gratuluję ;)
    Świetny wygląd bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny post *.* kocham Święta :)

    Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Święta, dekorowanie domu, ubieranie choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post :) Fajnie, że w większości rodzin tradycja nie jest zapominana :) Ja "zaraz" kończę 20 lat a gdy zbliżają się święta czuje się właśnie jak mała dziewczynka i cieszę się takimi małymi rzeczami :) To jest najpiękniejsze.
    Jedynie w tym roku wyjątkowo jakoś nie zbyt cieszę się na święta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz mam podobnie jakoś nawet niezbyt czuję te nadchodzące święta w tym roku jakoś zniknęła dla mnie ta magia :/ ale cieszę się że nie jestem jedyna w tym że lubię się poczuć jak mała dziewczynka :)

      Usuń
  5. Uwielbiam świeta to najlepszy czas w całym roku (i wakacje tez :) ). Uwielbiam ten nastrój, dekoracje i spotkania z rodziną <3 !
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mi się coraz bardziej świąt zachciewa <3
    jeszcze tylko 19 dni! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń